Atsarginiam ratui gresia išnykimas?

Kaip iš automobilių dingo kasetiniai grotuvai, taip ir tradiciniam normalaus dydžio atsarginiam ratui gresia išnykimas. Siekdami mažinti automobilių svorį, vis dažniau gamintojai bagažinės tūrį didina atsarginio rato sąskaita, rašo telegraph.co.uk.

Atsarginis ratas yra sunkus, retai naudojamas ir užima bagažinės erdvę. Kai kuriems gamintojams, pavyzdžiui „Jaguar“ tai yra dar vienas galvos skausmas, jeigu skiriasi priekinio ir galinio rato matmenys.

Nors dauguma vairuotojų aprauda tokį sumanymą, tačiau padangų gamintojai bando įrodyti, kad vairuotojų gyvenimas be atsarginio rato gali būti geresnis nei su juo.

„Continental“ duomenimis, kai praduriama padanga, atsarginis ratas būna naudingas apie 70 proc. atvejų, nes esą pakankamai dažnai vairuotojai negali, nemoka ar neturi reikiamų įrankių pakeisti nuleistą ratą.

Kaip alternatyvą atsarginiam ratui automobilių gamintojai bagažinėje palieka padangos remonto rinkinį, t. y. sprendimas, kuris turėtų leisti jums saugiai pasiekti namus ar artimiausią paslaugą.

„Klientai pradeda suprasti, kad padangos remonto rinkinys yra patikimas, taupo erdvę bagažinėje ir padeda mažinti degalų sąnaudas. Bet mes manome, kad šių sistemų tobulinimas ateityje leis dar labiau padidinti bagažinės tūrį ir sutaupyti svorio“, – sakė kompanijos „Jaguar-Land Rover“ ratų ir padangų padalinio vadovas Brianas Cooperis.

Statistika rodo, vidutiniškai vairuotojams keisti nuleistą padangą prireikia kas 70,4 tūkst. km arba kartą per 5 metus.

Ar padangos remonto rinkinys – geriausia alternatyva tradiciniam normalaus dydžio ratui? Kad ir koks būtų atsakymas, panašu, kad ir vairuotojai, ir automobilių gamintojai turės susitaikyti su tuo, kad vežiotis retai naudojamą atsarginį ratą yra tas pats, kas kasdien kišenėje nešiotis pirmosios pagalbos rinkinį.

   

Facebook komentarai