„Blue Bridge“ – aukščiausias HP Baltijos šalių aptarnavimo partnerių įvertinimas

Viena didžiausių Lietuvoje informacinių technologijų (IT) įmonių „Blue Bridge“ pelnė pagrindinį pasaulinės IT kompanijos „Hewlett-Packard“ (HP) Baltijos šalių aptarnavimo partnerių apdovanojimą „The Ultimate Service Partner 2010“.

„Tai pirmasis toks apdovanojimas įteiktas mūsų partneriui  Lietuvoje. Iš viso buvo vertinama 11 partnerių trijose Baltijos šalyse, remiantis tokiais kriterijais kaip klientų aptarnavimo kokybė, HP aptarnavimo paslaugų pardavimai ir įsipareigojimų klientams vykdymas“, – sako Luisas Bilys, HP Technologijų aptarnavimo padalinio vadovas Baltijos šalyse.

Teikiant paslaugas HP įrangos naudotojams, kiekvienas atvejis yra fiksuojamas sistemoje, o pašalinus gedimą klientai pateikia savo nuomonę apie aptarnavimo partnerio atliktas paslaugas. „Blue Bridge“ įsipareigojimų klientams vykdymas įvertintas geriausiai, o tai ir lėmė aukščiausią aptarnavimo partnerio statusą Baltijos šalyse.

„Šis apdovanojimas patvirtina, kad mūsų įmonės Klientų aptarnavimo centre dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, galintys užtikrinti tinkamą atliekamų darbų kokybę. Labai vertiname, jog esame pripažinti geriausiu HP aptarnavimo partneriu ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse“, – teigia bendrovės „Blue Bridge“ paslaugų teikimo direktorius Edvinas Mačiulis.

 „Blue Bridge“ taip pat turi HP auksinio partnerio statusą – „HP Gold Preferred Partner“. Tai –  aukščiausias HP partnerystės įvertinimas, gaunamas už technologinę kompetenciją bei daugiausiai įgyvendintų IT projektų. „Blue Bridge“ taip pat suteikti „HP Data Center Specialist“, „HP Storage Works“, „HP Computing“ bei „HP Procurve networking Master“ specialistų vardai.

   

Facebook komentarai