„Chrome“ rinkos dalis auga greičiau nei „Firefox“

Kompanijos „Google“ naršyklė „Chrome“ spalio mėnesį padidino savo rinkos dalį labiau nei kompanijos „Mozilla“ naršyklė „Firefox“. Kompanijos „Net Applications“ analitiko Aliso Viejo duomenimis, spalio mėnesį „Chrome“ rinkos dalis išaugo 0,4 %.

Taigi, mėnesio pabaigoje ši naršyklė užėmė 3,6 proc. rinkos. Tuo tarpu „Firefox“ dalis paaugo tik 0,3 % ir mėnesio gale užėmė 24 proc. rinkos. „Google“ naršyklė vejasi kompanijos „Apple“ naršyklę „Safari“, šiuo metu užimančią trečiąją vietą ir atsilieka nuo „Microsoft“ naršyklės „Internet Explorer“ bei „Mozilla“ naršyklės „Firefox“. Jei ši tendencija ir toliau išliks, tai „Chrome“ aplenks „Safari“ jau 2010 metų vasario mėnesį.

„Firefox“, „Chrome“ ir „Safari“ savo rinkos dalį įgijo iš „IE“ sumažėjimo. Spalio mėnesį „IE“ rinkos dalis sumažėjo 1 procentiniu punktu ir siekė 64,7 procentus. „Microsoft“ naršyklė per pastaruosius tris mėnesius neteko jau 3 procentinių punktų, o per pernai metus – devynių.

Naršyklės „Chrome“ dalies išaugimas 0,4 procentiniais punktais buvo didžiausias nuo pat jos pasirodymo 2008 metų rugsėjo mėnesį. Per pastaruosius tris mėnesius „Chrome“ populiarumas padidėjo 1 %, tuo tarpu „Safari“ augimas buvo nežymus, o „Opera“ praėjusį mėnesį neteko savo rinkos dalies. „Apple“ naršyklės rinkos dalis mėnesio gale sudarė 4,4 proc. (0,2 procentiniais punktais daugiau nei praėjusį mėnesį), „Opera“ rinkos dalis sumažėjo iki 2,17 proc. (nukrito 0,02 procentiniais punktais).

Tiek „Microsoft“, tiek „Mozilla“ pasistūmėjo pritraukdamos vartotojus prie savo naujųjų naršyklių. Aštuonerių metų senumo „IE6“ prarado 1,1 % ir siekė tik 23,2 proc. rinkos. Tuo tarpu 2007 metais išleista naršyklė „IE7“ prarado 1,2 procentinius punktus ir jos rinkos dalis sumažėjo iki 18,2 procentų. Naujausioji naršyklė „IE8“ gavo 1,3 % priaugį ir jos rinkos dalis padidėjo iki 18,1 procentų. Tuo tarpu gegužės mėnesį jos rinkos dalis siekė vos 6 procentus. Jei tokios tendencijos išliks ir toliau, „IE8“ aplenks „IE6“ dar iki šių metų pabaigos. Tai gera naujiena kompanijai „Microsoft“, siekiančiai, kad vartotojai atsisakytų senesnių naršyklės versijų.

Kompanijai „Mozilla“ taip pat neblogai sekasi paskatinti savo vartotojus pereiti prie naršyklės „Firefox 3.5“. Spalio mėnesį „Firefox 3.5“ dalis išaugo 1,3 procentiniu punktu ir šiuo metu siekia 13,9 proc. rinkos. „Firefox 3.0“ rinkos dalis nukrito 0,8 procentiniu punktu ir spalio pabaigoje siekė 8,8 procentus. Nuo 2010 metų sausio mėnesio kompanija „Mozilla“ nebeteiks saugumo atnaujinimų naršyklei „Firefox 3.0“.

Šie rezultatai kiekvieną mėnesį gaunami iš maždaug 160 milijonų unikalių vartotojų.

   

Facebook komentarai