„Intel“ ketina užkariauti Kinijos mobiliųjų procesorių rinką

Kompanija „Intel“, labiau žinoma kaip asmeninių kompiuterių mikroschemų gamintoja, dabar planuoja užkariauti Kinijos išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinką, pranešė kompanijos atstovas spaudai.

„Mūsų strategija Kinijoje – laimėti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkoje. Mums tikrai pavyks!“, – teigė „Intel China“ prezidentas Sean Maloney, bendraudamas su Kinijos socialinio tinklo „Sina Weibo“ vartotojais.

Kad sėkmingai galėtų konkuruoti su kitais gamintojais, „Intel“ kuria naujas mikroschemas, įskaitant mobiliąją platformą „Medfield“, kuri vartos rekordiškai mažai energijos, išlaikydama aukštą spartą.

Sean Maloney pokalbiai su Kinijos vartotojais įvyko prieš kasmet organizuojamą renginį „Intel Developer Forum“, kuris vyks Pekine šios savaitės pabaigoje. Taip pat S. Maloney prasitarė, kad „Intel“ ketina pademonstruoti „Medfield“ pagrindu veikiančią sistemą, kuri gali būti naudojama planšetiniuose kompiuteriuose ir išmaniuosiuose telefonuose.

Naujausi „Intel“ susitarimai su „Lenovo“ galėtų padėti procesorių gigantui įsitvirtinti Kinijos rinkoje, kurioje dominuoja D. Britanijos kompanija ARM. Tikimasi, kad Kinijos kompiuterių gamintojas „Lenovo“ II ketvirtyje išleis „Android“ telefoną K800, kurį platins operatoriaus „China Unicom“. Priminsime, kad šių metų parodoje CES 2012 „Intel“ paskelbė apie susitarimą su „Lenovo“ ir „Motorola“ dėl išmaniųjų telefonų su „Medfield“ platforma platinimo

„Intel“ gaus dar daugiau pajamų, kai Microsoft išleis savo naująją operacinę sistemą „Windows 8“. Tuo pačiu metu procesorių gigantas turi didelę programinės įrangos kūrėjų komandą, kuri kuria ir Android operacinei sistemai“, – pridūrė S. Maloney.

Plėsti rinką mobiliųjų procesorių segmente Intel nebus lengva. Tokie konkurentai kaip ARM, Samsung, Qualcomm ir NVIDIA turi daugelio mikroschemų portfelį ir gali pasiūlyti savo procesorius labai konkurencingomis kainomis“, – teigia Nicole Peng, tyrimų kompanijos Canalys analitikas.

Tačiau „Intel“ leidžia aiškiai suprasti, kad ji ketina skirti daugiau išteklių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių sričiai. Partnerystė su „Lenovo“ ir „Motorola“ yra labai geras atspirties taškas plėtrai Kinijos rinkoje. Artimiausioje ateityje mes pamatysime, ar Intel galės įgyvendinti savo garsius lozungus“, – sako N. Peng.

S. Maloney taip pat sakė, kad nešiojamų kompiuterių rinka vis dar auga, ir todėl ji vis dar įdomi kompanijai „Intel“. „Manau, kad ploni nešiojami ir planšetiniai kompiuteriai papildo vienas kitą“, – pasidalino savo nuomone „Intel China“ vadovas S. Maloney.

   

Facebook komentarai