Kaip tinkamai optimizuoti ryšių su klientais valdymą?

Šiais laikais sėkmingas verslas yra neatsiejamas nuo glaudžių ryšių su klientais palaikymo. Kiekviena įmonė turi savų metodų, kuriais siekia įgyvendinti šį tikslą, tačiau didžiausios ir sėkmingiausios kompanijos jau spėjo įsitikinti, kad geriausių rezultatų pasiekiama į pagalbą pasitelkiant kompleksišką sprendimą – ryšių su klientais valdymo sistemas (CRM).

Kokioms įmonėms ir kokios rūšies CRM sistemos yra reikalingos?

CRM sistemos yra naudingos tiek didelių, tiek ir mažų įmonių veiklai, tačiau dažniausiai skiriasi tokių sistemų kaina bei diegimo ir reakcijos laikas, kadangi įprastomis sąlygomis didesnės įmonės taiko ir didesnius ryšių su klientais valdymo sistemų reikalavimus, o dėl to kyla ir tokių sistemų kaina. Tačiau kaina – ne vienintelis kriterijus, skiriantis dideles CRM sistemas nuo mažų. Skiriasi ir naudojimosi tokiomis programomis sudėtingumas. Didesnio masto programų valdymas reikalauja papildomo laiko ir žinių. Dėl to net ir didesnės kompanijos neretai nusprendžia klientų valdymui naudoti kuklesnes CRM sistemas, kurios neretai būna ribotos, turinčios mažiau funkcijų (automatizuotų veiksmų, analizavimo galimybių bei integracijos su išoriniais moduliais) ir nepakankamai pritaikytos, kad pilnai susitvarkytų su didelių įmonių klientų srautais.

  Nemokamos CRM programos – pigi alternatyva?  

Internete vis daugėja pasiūlymų įsidiegti nemokamas ryšių su klientais valdymo programas. Tačiau ar tai ne mėgėjiški darbai? Pasak CRM specialistų, atpažinti prastos kokybės programas nėra sunku. Neužtikrintas duomenų saugumas, neaiškūs sistemos funkcionalumo aprašymai ir galimybės pagal individualius poreikius plėsti sistemą nebuvimas liudija apie tai, kad susidūrėte su mėgėjišku produktu, kuris neperteiks verslui jokios naudos.

Į ką atsižvelgti renkantis ryšių su klientais valdymo sistemą?

Įmonių vadovai, priėmę sprendimą ryšių su klientais optimizavimui įdiegti CRM sistemą, dažnai susiduria su klausimu, kokia programa yra tinkamiausia konkrečios įmonės tikslų įgyvendinimui? Priimti daugiausiai naudos suteiksiantį sprendimą gali padėti ši analizė:

 

  • įvardinkite problemas, su kuriomis susiduria jūsų įmonė ir kurias išspręsti galėtų ryšių su klientais valdymas;
  • tiksliai apibrėžkite, kokių konkrečių rezultatų tikitės iš klientų valdymo sistemos;
  • suraskite įmonės problemas sprendžiančias sistemas;
  • išsiaiškinkite, ar tarp jums tinkamų sistemų tiekėjų yra tokių, kurie turi galimybę daryti individualius sistemos patobulinimus;
  • iš jūsų įmonei tinkamų sistemų kūrėjų reikalaukite bandomųjų prisijungimų, sistemas išmėginkite ir palyginkite;
  • leiskite savo darbuotojams išmėginti šias sistemas ir atsižvelkite į jų nuomonę;
  • išsirinkite labiausiai tinkančią sistemą (kuri geriausiai sprendžia įmonės problemas ir yra patogi darbuotojams).

Kad ir kokią CRM sistemą nuspręstų naudoti įmonė – patiriama ilgalaikė nauda yra neabejotina (tiek pačiai įmonei, tiek ir jos potencialiems klientams). Tinkamai parinkta sistema maksimaliai padidina ne tik patenkintų klientų skaičių, bet ir įmonės pajamas, pelną bei konkurencinį pranašumą.

   

Facebook komentarai