„The New York Times“ teko raudonuoti – išgalvojo neegzistuojančią valstybę

JAV leidiniui „The New York Times“ teko paskelbti gana gėdingos klaidos pataisymą. Pasirodo, jie viename tekstų buvo netyčia sukūrę neegzistuojančią valstybę – Kirzbekistaną.

Amerikiečių žurnalistas tikriausiai susipainiojo tarp Centrinės Azijos valstybių ir sukūrė Kirgizijos bei Uzbekistano naujadarą.

Prie pirmajame puslapyje spausdinto straipsnio apie didvyrišką alpinistą, kuris įveikia, atrodytų, neįmanomas kliūtis, „The New York Times“ pridėjo pastraipą pačioje pabaigoje:

„Ankstesnėje šio straipsnio versijoje buvo klaidingai parašytas šalies, kurios kariai vaikėsi Tommy Caldwello pagrobėjus, pavadinimas. Kaip buvo teisingai pažymėta, Caldwellas buvo Kirgizijoje, ne Kirzbekistane, kuris neegzistuoja“.

Žinoma, tokia klaida atnešė begales džiaugsmo internautams, kurie nepraleido progos pasijuokti.

   

Facebook komentarai