Ruošėtės išreklamuotai AMD Mantle revoliucijai? Deja, bet teks nusivilti

Panašu, kad prieš pusantrų metų anonsuotos AMD grafinės sąsajos API Mantle dienos jau suskaičiuotos. Šis faktas netikėtas, kadangi AMD sugebėjo ne tik išreklamuoti savo produktų, tačiau ir surasti nemažai palaikymo tarp žaidimų kūrėjų.

API Mantle jau spėjo įgyti keturių grafinių varikliukų palaikymą – Frostbite 3 (Battlefield Hardline), CryEngine (Crysis), Nitrous Engine (Star Citizen) ir Asura Engine (Sniper elite). AMD sprendimu domėjosi dešimtys studijų, išleista ir žaidimų su Mantle palaikymu (Battlefield 4, Thief ir Sid Meyer’s Civilization Beyond Earth).

Panašu, kad AMD siekė pademonstruoti Mantle galimybes ne tam, kad šis API taptų dar vienu industrijos standartu, tačiau parodytų silpnąsias DirectX ir OpenGL vietas, kurios turėtų būti ištaisytos.

Kompanija Microsoft, kuri atsakinga už DirectX palaikymą, spėjo padaryti tam tikras išvadas – naujasis DirectX 12 praktiškai naudoja tam tikras AMD Mantle koncepcijas, tokias kaip žemo lygio prieiga prie aparatinių resursų ir kelių vaizdo plokščių atminties sumavimas.

Kūrėjams skirtas komplektas Mantle 1.0 ir toliau bus prieinamas AMD partneriams, tačiau viešo debiuto nebus. AMD taip pat išleis Mantle dokumentacija, kuri užims 450 puslapių. Kompanija ir toliau naudos šį API grafinėms inovacijoms kurti, taip pat žada naujų funkcijų.

Koks bus tikrasis API Mantle likimas, kompanija AMD žada papasakoti šią savaitę renginyje Game Developers Conference 2015.

FACEIT.LT – IT Naujienos

   

Facebook komentarai