„Tele2“ pristato itin paprastą ir aiškų mokėjimo planą verslui

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pristato naują, paprastą, aiškų ir skaidrų mobiliojo ryšio paslaugų planą verslui. Šis planas išsiskiria tuo, kad jame numatyta itin žema fiksuota, visą parą vienoda pokalbio minutės kaina Lietuvoje.

Pagal naująjį planą verslui, pokalbio minutės kaina Lietuvoje visą parą siekia vos tris centus be PVM, o pokalbiai įmonės viduje – nemokami. Minimalus prakalbamas mokestis – 40 litų be PVM. Šį mokestį galima išnaudoti skambinant Lietuvoje. Pokalbio minutės po 3 centus – neribojamos.

„Rinkoje netrūksta specialių planų, sukurtų verslo įmonėms, tačiau juos neretai būna sudėtinga palyginti ir išsirinkti geriausią. Vienuose įtraukta daug įvairių sąlygų bei išlygų, pavyzdžiui, tam tikram minučių kiekiui galioja vienas tarifas, o kiekį viršijus – kitas. Kituose mokėjimo planuose slypi dideli papildomi mokesčiai, − pastebi „Tele2“ prekinio ženklo vadovė Greta Morkevičiūtė. – Puikiai suprasdami, kad šiais sudėtingais laikais verslui ypač svarbu žinoti, kiek ir už ką jis moka, siūlome paprastą ir patogų sprendimą – planą su aiškia, nekintama ir, svarbiausia, mažesne pokalbio minutės kaina be paslaugos ar sujungimo mokesčių“, − sako G. Morkevičiūtė.

Siekiantys sumažinti savo įmonės mobiliojo ryšio išlaidas verslininkai jau dabar kviečiami užsisakyti naująjį planą „Tele2“ salonuose, www.tele2.lt ar skambindami verslo klientų numeriu 1861. „Kurdami šį planą siekėme visapusiškai atsižvelgti į verslo klientų poreikius bei pateisinti didelį gyventojų pasitikėjimą mūsų bendrove. Tuo pačiu „Tele2“ ir nuosekliai laikėsi pažado teikti aukštos kokybės paslaugas už mažesnę kainą“, − pabrėžia „Tele2“ prekinio ženklo vadovė G. Morkevičiūtė.

Kaip atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų ir įmonių sąžiningumo indeksų tyrimas, Lietuvos gyventojai patikimiausia ir sąžiningiausia bendrove telekomunikacijų sektoriuje laiko „Tele2“. Apklausų duomenimis, verslo klientai pasirinkę „Tele2“, vidutiniškai sutaupo 37 proc. išlaidų mobiliojo ryšio paslaugoms. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis Lietuvoje pernai ketvirtąjį ketvirtį naudojosi 1,86 mln. vartotojų. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pagal kokybę šiandien užima antrą vietą Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje.

   

Facebook komentarai