„Tele2“ siūlo kalbėti dar pigiau nei iki šiol

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ klientams siūlo kalbėti dar pigiau nei iki šiol. Bendrovė pristatė naują mokėjimo planą „420“, kurį pasirinkę vartotojai galės net 7 valandas skambinti į visus Lietuvos tinklus vos už 25 Lt prakalbamą mėnesinį mokestį.

Nesunku suskaičiuoti, kad minutė pokalbių naująjį planą pasirinkusiems vartotojams tekainuos 6 centus. Pasak Mindaugo Savicko, „Tele2“ marketingo direktoriaus, siūlydama ženkliai mažesnį pokalbių tarifą bendrovė reaguoja į šalyje susidariusią situaciją. Statistikos departamento duomenimis, Lietuvoje antrą ketvirtį iš eilės mažėja darbo užmokestis – pirmąjį ketvirtį jis krito 5,4 proc., antrąjį – dar 0,9 proc. „Natūralu, kad šiandien žmonės stengiasi taupyti ir riboja savo išlaidas. Būtent todėl parengėme tokį pasiūlymą, kuris klientams leis neriboti poreikio bendrauti ir kartu padės sutaupyti pinigų kitoms reikmėms“, – teigia M. Savickas.

Vartotojams, pasirinkusiems naująjį planą, suteikiama nuolaida ir naujam mobiliajam telefonui įsigyti. Be to, jie dar daugiau sutaupys užsisakydami planą trumpuoju numeriu 1861 arba apsilankę „Tele2“ interneto svetainėje (www.tele2.lt). Šiais būdais užsisakant „Tele2“ paslaugas sutartis ir telefono aparatas bus pristatyti į kliento nurodytą vietą, o SIM kortelės aktyvacijos mokestis tokiais atvejais sieks ne 20 Lt, o vos 1 ct.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atlikto mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų tyrimas parodė, kad Lietuvos gyventojai „Tele2“ laiko patikimiausia ir sąžiningiausia telekomunikacijų bendrove. Net 49 proc. tyrime dalyvavusių šalies gyventojų „Tele2“ įvardijo kaip sąžiningą ir patikimą telekomunikacijų bendrovę. Tyrimas atliktas š. m. gegužės mėnesio pabaigoje, iš viso apklausti 1008 respondentai.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį naudojosi 1,918 mln. vartotojų. Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ apyvarta pirmąjį pusmetį siekė 272,2 mln. litų.

   

Facebook komentarai