„Tesla“ tikrai ateina į Lietuvą, tik kiek kitaip nei galvota

„Tesla“ atnaujino savo greitojo įkrovimo stotelių tinklo žemėlapį ir pranešė, kad 2017 metais ruošiasi gerokai išplėsti itin greitos „Supercharger“ krovimo įrangos geografiją. Į šį žemėlapį pirmą kartą pateko ir Lietuva.

Egzotiški kraštai ir Lietuva „Tesla“ jau planuoja ateinančius metus, per kuriuos įkrovimo įranga bus sumontuota tokiuose kraštuose kaip Havajų valstija JAV, Meksika, Taivanas, Pietų Korėja ir Naujoji Zelandija.

Europietiškame greitojo įkrovimo stotelių ateinančiais metais didžiausias dėmesys bus skiriamas centrinei Europai ir Prancūzijai. 

Visgi planuojama plėtra ir toliau į rytus, o tarp šalių, kuriose pirmą kartą bus pastatyti „Supercharger“ krovikliai pateko ir Lietuva. Taip pat „Supercharger“ planuojami ir Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje bei vakarinėje Rusijos dalyje.

Oficialiame kompanijos tinklapyje pateikiamas žemėlapis nėra itin tikslus, tačiau žymeklis rodo automagistralę Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Numanoma vieta – netoli laikinosios sostinės.

769 skirtinguose viso pasaulio šalių miestuose „Tesla“ iki šiol įrengė daugiau nei 4800 greitojo įkrovimo stotelių. Besiruošdama naujojo „Model 3“ elektromobilio pristatymui iki ateinančių metų pabaigos kompanija ketina šį skaičių padidinti kone dvigubai.

Siekiant pagreitinti naujų stotelių įrengimą ir surinkti tam reikalingas lėšas dar lapkričio mėnesį „Tesla“ paskelbė apie tai, kad apmokestins naudojimąsi „Supercharger“ įranga.

Vartotojams bus palikta galimybė maždaug 1000 mylių (1600 kilometrų) atstumui baterijas krautis nemokamai, tačiau vėliau už prisijungimą teks mokėti.

Nors kompanijos atstovai tvirtina, kad jų tikslas nėra pasipelnyti iš greitojo įkrovimo stotelių naudojimo, taip pat įvedamas ir 40 dolerio centų (38,5 euro centų) už minutę mokestis tiems, kurie lieka prisijungę, nors baterija jau įkrauta. Toks mokestis įvestas tam, kad vairuotojai neblokuotų įkrovimo stotelių ir netrukdytų jomis pasinaudoti kitiems.

   

Facebook komentarai