Tyrimas: jaunimas televiziją iškeičia į socialinius tinklus

Remiantis kompanijos „Click Consult“ atliktu tyrimu, 65 % jaunimo, kuris priklauso 16 – 24 metų amžiaus grupei, labiau linkę laisvalaikį leisti socialiniuose tinkluose, nei žiūrėti televizorių.

Savo ruožtu, 25 – 34 metų amžiaus grupė socialiniuose tinkluose (ypač „Facebook“) praleidžia tiek pat laiko, kaip ir priešais televizorių, tuo tarpu vyresni nei 55 metų žmonės vis tik pirmenybę atiduoda televizijai: tik 32 % šios amžiaus grupės vartotojų noriai laisvalaikį leidžia socialiniuose tinkluose.

Reikia pažymėti, jog socialiniai tinklai ypač populiarūs tarp dailiosios lyties atstovių. Be to, 40 % apklaustųjų teigė, jog socialiniais tinklais bei naujienų tinklalapiais naudojasi ir žiūrėdami televizorių, o 6 % apklaustųjų pareiškė, jog „Facebook“ ir „Twitter“ „mirksta“ ilgiau nei 8 valandas per parą.

„Socialinės medijos revoliucija nėra naujiena. Ji labai gerai parodo, kaip laisvalaikį linkęs leisti šiuolaikinis jaunimas. Juk šiame skaitmeniniame amžiuje įpročiai keičiasi labai smarkiai“, – pranešė „Click Consult“ vadovas Matt Bullas. Tyrimą atlikusi kompanija nemano, televizijos epocha „prieina liepto galą“, tačiau šiandien yra galybė multimedijos galimybių, kurias galima integruoti į televizorius, kad šie atitiktų šios dienos tendencijas.

   

Facebook komentarai