Klasė 2

Žaidimas skirtas kompiuteriniai tinklapio versijai, o jūs užėjote per mobiliąją versiją, todėl spauskite ČIA

Sugebėk 'įsisavinti' informaciją iš draugo sąsiuvinio taip, kad tavęs neužkluptų dėstytoja. Kai jos matymo laukas paraudonuoja, būni pagautas. Veikėją (mėlynas taškelis) valdai klaviatūros rodyklėmis, spausdamas kairįjį pelės klavišą nuskaitai nuo bendraklasio sąsiuvinio. Kai dešinėje esantis matuoklis užsipildo, tau bereikia grįžti į savo vietą. Kartais gali gauti ir kitokių užduočių.

   

Facebook komentarai

Daugiau žaidimų

Pašėlęs biliardas Sužaidė:7
Armijos sraigtasp... Sužaidė:5
Sprogstanti bilia... Sužaidė:8
13 dienų pragare Sužaidė:12
Pingvino skrydis Sužaidė:2
Keitės apranga Sužaidė:4
Kinijos F1 Sužaidė:5
Kritimas su kliūt... Sužaidė:7
Ištižėlis Sužaidė:2
Kasyklų kurmis 3 Sužaidė:2
Greitas statymas Sužaidė:1
3D vilkas Sužaidė:17
Deimanto gynyba Sužaidė:0
Montezumos lobiai Sužaidė:15
Vandens motociklų... Sužaidė:1
Baltojo laikrodži... Sužaidė:1
Airių auksas Sužaidė:3
Orb 2 Sužaidė:0
Skaičių sudoku Sužaidė:4
Pavojingasis Rika... Sužaidė:2